Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka
Data wytworzenia: | 2022-11-14 17:58:45 |
---|---|
Redaktor: | Ćwikiel Ewa |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
14 listopada 2022
[treść generowana dynamicznie]
9 listopada 2022
[treść generowana dynamicznie]
25 października 2022
[treść generowana dynamicznie]
5 października 2022
[treść generowana dynamicznie]
30 września 2022
[treść generowana dynamicznie]
6 czerwca 2022
[treść generowana dynamicznie]
1 czerwca 2022
[treść generowana dynamicznie]
[treść generowana dynamicznie]
1 lutego 2022
[treść generowana dynamicznie]
17 stycznia 2022
[treść generowana dynamicznie]
6 grudnia 2021
[treść generowana dynamicznie]
23 listopada 2021
[treść generowana dynamicznie]
22 listopada 2021
[treść generowana dynamicznie]
Każdy odcinek to opowieść dotycząca profilaktyki zdrowego odżywiania. W swoim założeniu Projekt ma upowszechniać zdrowe nawyki żywieniowe oraz działania promujące zdrowie z zakresu profilaktyki otyłości, nadwagi i cukrzycy. Poprzez łatwy i zabawny język nagrania mają za zadanie przekonać dzieci, jak ważny jest ruch, wspólne zabawy, spacery, wspólne spożywanie posiłków, przygotowywanie ich.
Uczniowie klasy I A zapoznali się już z trzema pierwszymi audiobookami: „Smutek Bartka", „Przysmak na smutek?", „Pyszne kluseczki" . Dzięki nim uczniowie wiedzą już bardzo dużo na temat sposobu prawidłowego odżywiania się i negatywnych skutków niewłaściwej diety.
Korzystając ze zdobytej już wiedzy uczniowie na zajęciach sami przygotowywali zdrowe drugie śniadanie, zwracające uwagę na wskazówki zdobyte po wysłuchaniu wesołych przygód Bartka.
Dzięki podjętym działaniom uczniowie na pewno częściej będą sięgali po zdrowe przekąski jakimi są owoce i warzywa.
Zachęcamy wszystkich uczniów, ich rodziców i dziadków do zapoznania się z Projektem.
A oto link do wydarzenia na facebooku:
Dorota Kopeć
Małgorzata Duran
3 listopada 2021
[treść generowana dynamicznie]
W ramach projektu klasa I A będzie miała okazję zapoznać się z następującymi pozycjami
książkowymi:
- „Bolek i Lolek" - Doroty Majkowskiej-Szajer,
- „Mikołajek. Psze pani, on ściąga" - René Goscinny, Jean-Jacques Sempé,
- „Opowieści o psach, które ratowały świat. 31 wiernych zwierzaków, które odcisnęły ślady swoich
łap w historii" - Kimberlie Hamilton,
- „Chuligator, czyli przewodnik po dziecięcych przekrętach" - Michała Rusinka.
Uczniowie mieli już okazję poznać czworonożnych bohaterów z książki „Opowieści o
psach, które ratowały świat”. Z wielkim zainteresowaniem wysłuchali fragmentów książki i już nie
mogą się doczekać kolejnych zajęć, na których wraz ze swoją panią będą z zaciekawieniem śledzili
losy bohaterskich psów.
11 października 2021
[treść generowana dynamicznie]
Pierwsze zajęcia poświęcone były próbie odpowiedzi na pytanie - Dlaczego każdy z nas jest inny? Zaprezentowany film uświadomił uczniom, że różnimy się nie tylko wyglądem zewnętrznym, ale również zainteresowaniami i tym, że każdy lubi robić coś innego. Na zakończenie zajęć uczniowie zgodnie stwierdzili, że dzięki temu, że każdy robi coś innego, uzupełniamy się i pomagamy sobie nawzajem.
Kolejne zajęcia były okazją do zapoznania uczniów z tematem - Kiedy kogoś kochamy? Wprowadzeniem do tematu lekcji było zaproszenie uczniów do obejrzenia krótkiego filmu z udziałem Natalii Oniszczuk - kociej behawiorystki. Opowiedziała ona o tym, jak i kiedy okazywana jest miłość w świecie zwierząt. Uczniowie dowiedzieli się również, czym zajmuje się behawiorysta zwierząt. Po wysłuchaniu “Bajki o Ciepłym i Puchatym”, potrafili odpowiedzieć na pytanie, jak okazywać miłość zwierzętom i najbliższym. Podsumowaniem zajęć było stworzenie mapy myśli do wyrazu ,,miłość”.
Każde zajęcia z projektu kończy wspólne uzupełnianie indeksu ucznia oraz wklejanie znaczków potwierdzających udział uczniów w lekcji.
Wychowawca
Dorota Kopeć
11 października 2021
[treść generowana dynamicznie]