Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka
Data wytworzenia: | 2021-01-28 19:18:01 |
---|---|
Redaktor: | Ćwikiel Ewa |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Świetlica szkolna jest czynna od poniedziałku do piątku od 6.30 do 16.00.
Telefon na świetlicę: 518 673 490
Karnawał w świetlicy
Podczas karnawału w świetlicy pomimo, że w tym roku bez balu karnawałowego, dzieci przygotowywały wiele prac. Były dekoracje na gazetkę: portrety babć i dziadków z okazji ich święta oraz piękne i kolorowe maski karnawałowe.
A już niedługo
Z tej okazji zachęcamy uczniów do przygotowania kartek okolicznościowych dla swoich ulubionych koleżanek i kolegów. Kartki wrzucacie do przygotowanej przez nas walentynkowej skrzynki pocztowej od 1 lutego do 9 lutego. Po odbytej kwarantannie 12 lutego Wasza korespondencja będzie roznoszona przez walentynkowego listonosza. Zachęcamy do zabawy.
Nauczyciele świetlicy
Kontynuacja projektu edukacyjnego "Zdrowo jem, więcej wiem”.
Projekt ten jest realizowany pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Agaty Kornhauser-Duda przez BOŚ fundacja. Podczas projektu dzieci uczą się m.in. o szkodliwości cukru dla organizmu człowieka.
Projekt ,,Dobrze jem ze szkołą na widelcu”.
Głównym celem projektu jest wykształcenie prozdrowotnych postaw u dzieci poprzez uczenie zasad zdrowego odżywiania oraz przekazywanie wiedzy na temat produktów żywnościowych służących zdrowiu i tych, które są dla zdrowia szkodliwe. Ważnym celem jest uświadomienie zależności pomiędzy żywieniem a występowaniem wielu chorób i dolegliwości. Uczniowie korzystają z prezentacji, filmów edukacyjnych, wykonują zadania plastyczne i dydaktyczne związane z tematyką projektu.
Projekt edukacyjny CZYTAM Z KLASĄ LEKTURKI SPOD CHMURKI,
wspierający rozwój czytelnictwa wśród uczniów klas I-III. Autorem programu jest Honorata Szanecka - dyrektor i nauczyciel w Szkole Podstawowej w Klonowie. Cele projektu to m.in.: rozbudzanie u uczniów ciekawości literackiej, rozwijanie aktywności czytelniczej, doskonalenie czytania ze zrozumieniem oraz aktywnego słuchania, integracja zespołu klasowego. W ramach projektu poruszane są ważne wątki natury ekologicznej, co przyczyni się do wzmocnienia więzi uczniów ze środowiskiem przyrodniczym, a także rozwinięcia poczucia troski i odpowiedzialności za bliższe i dalsze otoczenie. Wszystko będzie spójne z czytaną lekturą. W projekcie pojawią się trzy moduły, z których każdy będzie bezpośrednio związany z porą roku (jesień, zima, wiosna).